مصاحبه آرشیو خبر ها
از هواداران یوونتوس تشکر می کنم ! بایرن ؟ کمی هم شانس

از هواداران یوونتوس تشکر می کنم ! بایرن ؟ کمی هم شانس

ماسیمیلیانو الگری سرمربی تیم یوونتوس در جدید ترین مصاحبه ی خود با شبکه ی رسمی تیم تورینی شرکت کرد و در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد.

 

لیگ بسیار متعادل است و تا آخر هم متعادل خواهد ماند. من مطمئنم که تکلیف قهرمان در روز آخر مشخص خواهد شد. یک تیم نیم فصل دوم فوق العاده ای خواهد داشت، بازی های زیادی را خواهد برد، حدود 46 تا 48 امتیاز خواهد گرقت، تیم دوم حدود 40 امتیاز. پس به همین علت، نبرد اسکودتو تا روزهای آخر طول خواهد کشید و به نظر من تا روز آخر. ما باید کارهای زیادی انجام دهیم، به خصوص به این خاطر که این فصل را خوب شروع نکردیم، ما هنوز دو تیم را در جدول پیش رو داریم و باید از انها جلو بزنیم.

 

وی ادامه داد:

 

هدف نهایی ما این است که در صدر فصل را تمام کنیم، و برای اینکار نیاز به یک نیم فصل دوم بسیار فوق العاده خواهیم داشت. بازی با اودینزه بسیار دشوار خواهد بود، چون انها این روزها فرم خوبی دارند، اگرچه به کارپی باختند. آنها می خواهند استادیومشان را افتتاح کنند، پس یکشنبه ی خاصی برایشان خواهد بود، اما باید برای ما هم روز خوبی باشد. این شروع نیم فصل دوم است، و ما 19 بازی برای بردن پنجمین اسکودتوی پیاپی خواهیم داشت، که در تاریخ یوونتوس ثبت خواهد شد. پس بازی بسیار سختی خواهد بود.

 

او همچنین در مورد مصاف یوونتوس و بایرن صحبت کرد:

 

اینکه قبل از بازی چه چیزی می خواهیم به بازیکنانم بگویم دشوار خواهد بود، چون هنوز یک ماه و نیم مانده است. می توانم بگویم که ما با قرعه ی دشواری در 16 تیم پایانی روبرو شده ایم، قرعه ای که از قرعه ی بقیه ی تیم ها سخت تر بوده است. ما می دانیم که تیم بایرن سطح بالاست، شانس عالی برای صعود داریم، اما در این بازی ها نیاز به کمی شانس هم هست. اما با نگاه مثبت به این بازی می رویم، اگر صعود کنیم، یکی از شانس های مسلم قهرمانی اروپا حذف کرده ایم، ما تقریبا در مرحله ی گروهی بی نقص بودیم، چون تمام عیار بودن وجود خارجی ندارد، بازی اخرمان با سویا را اگر رویش متمرکز شویم، می توانست باعث شود دور گروهی را بودن شکست و بالاتر از همه تمام کنیم.

 

او سپس از هواداران یوونتوس تشکر کرد:

 

من از تمام هواداران که از ما حمایت کردند و در تمام بازی ها پشت تیم بودند تشکر می کنم، اما ما تازه در نیمه ی راه هستیم. ما قبلا گفتم که ما بازیکنان زیادی را عوض کردیم که در مجموع 10 بازیکن بود و این اصلا رقم کمی نیست. ما بازیکنان جوان زیادی داریم که به لطف هسته ی بازیکنان باتجربه تر که به انها کمک کرده و می کنند در حال پیشرفت هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: